Anna hissar och dissar :D


SHEPHERDS : Så sjukt jävla sköna har ett par svarta lixom fårull i lixom super varma super sköna dock lite jobbigt att lyfta på fötterna hela tiden , för dom är ganska tunga . Det var hiss nummer 1 :P Jag tycker desutom Shepherds är snyggare än Äkta uggs . Dom är lixom smalare och jag gillar tjocka skor som är varma :D



Hösten - Så mysigt bara åka till ett mysigt cafee med vänner/vännerna och ta en fika . Prata eller kasta löv på varandra . Sååå mee .

Snöbollskrig - Mohahah snart är den säsongen igång haha me like snöbolls krig fast det alltid jag som blir helt nermulad eller så . Men har haft ett hitils och då fick jag värsta Snöbollen precis nedanför röven haha tack samuel det känndes : LÄÄÄNGE !

Chocklad : är verkligen super gott det gör en alltid glad när man är ledsen . hah me loove chocklad !
MUUUUUUMS!



Känner mig så positiv idag så ni ska inte behöva stå ut med mina dissar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0