dagen som gått




Hejhej imorse gick jag upp men jag hade inte riktigt koll på när vi började logga inn på datan och då var MVG barnet adriaan inne så jag frågade när vi börja självklart säger han 20 över 8 så jag skyndar som fan och cyklar iväg kommer jag dit och självklart börjar vi tio i , Tack så mycket adriaan kom bara en halv timme förtidgt . Fick iallafall tilbaka tre prov idag Fick G på ett hehe :$ Men det löser sig har redan snackat med lärare och så. jaja sen hände verkligen ingenting höll typ på frysa ihjäl påvägen hem . Jaja har inte gjort ngt sen jag kom hem . Men nu ska jag se inlåst har sett mammas pojkar innan , Puss på er vi hörs imorgon :D <3


Kärleek te min kamera :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0