roligaste dagen på länge ;)

Hahah vill ni verkligen veta om min dag mohahahahhahaha jag har haft så jäkla roligt haha , Först börja det som vandligt vi skulle till täby centrum vi har alldrig åkt dit komunalt haha och olivia har alldrig varit dära alls vi bor lixom på andra sidan om man säger så , Så vi tog tuben till mörby där vi skulle byta till buss och självklart tar vi fel buss så vi hamnar mitt ute i skogen och det går ingen busstillbaka så vi försöker komma ihåg hur vi åkt eller ah olivia så vi kommer långt borta i helvete , typ Västra rinkeby stog det? :O fast det måste vara ngt annat iaf kommer tuuusen bilder sen när olivia laddat upp dom ,  Sen så hittade vi äntligen en station där det gick en buss så vi stog dära och väntade och sen åkte vi till danderyd och sen hem Hahahah vilket litet äventyr vi skippade shoppingen i täby eftersom klockan var typ fem , Så vi gick lite på stan och nu är jag hemma , mihihi :)

OLIVIA - ETT MINNE FÖRLIVET HAHAHAHA.



bild på calle från i sommras så söt men ändå så ful hah .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0