säämst upptaring iknow.

hejhej , jag vet sääämst upptatering mén skolan har dragit igång och då måste jag vara dära och så och sen så måste jag ju ha lite tid att vara med kompisar så bloggen kommer tyvär sist tyvär :$ Men skolan var somvandligt idag förutom att efter skolan hade jag , hedvig , maie , andré , filip , adriaan och salle SNÖBOLLSKRIG haha eller ah mkt till snöflingor dom såg ut som frigolit men ändå . Och tack salle för att du skööt mig i röven det gör oont fortfarande hahah ;) Men iaf ska ut nu ( ovandligt ) Not , Så vi hörs , Älskar er även fast min upptatering suger but i know you loove me ;P



ska hämta ut min älsklings mobil som är på lagning när jag pallar också för den är klar thihi. Så jag får ha den på bilden så länge , Haha men nu måste jag gå erika kommer få vänta hur länge som hellst annars , Vi ringer säkert ngn annan också ;P lixxxooom :D BRÄÄÄ ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0