By my self


Mitt öga .

Hejsan . Har varit och käkat på resturang , men säger bara en sak . Vuxenmeny är inte min grej(a) Haha blir Barnmeny nästa gång haha . Föresten Praon som jag haft i två veckor nu har varit jätte rolig. Ska berätta en kul grej som hände idag man kan citera det som
 " Jag visste att det skulle hända någon dag och den dagen var idag "
Efter praon gick jag hem till mammsen och sen vid tre stack jag hem till pappa . Påväg från tunnelbanan träffade jag adriaan så vi stog och snackade ett tag typ fem minuter . Sen stack jag hem och påvägen hem kom jag på ringer adriaan han kan ju ta sin bok (vi bor jätte nära varandra) Så ringde han och vi bestämde att jag skulle skynda mig och hämta den så sprang typ hem hämtade boken sprang upp (Uppförsbake) Träffade Adriaan lämnade hans bok snackade och så kom värsta söta katten och båda vi blev helt nerkärade haha . Den var jätte söt haha :D Sen stack han inn och jag stannade kvar för att envisas med att klappa katten för den sprang bara ifrån när vi två var dära . Så självklart när han går inn så kommer den till mig så lekte lite med den med någon kvist haha . Den var verkligen supersöt . Messar adriaan och tror han blev lite avis Haha (ironi) Men sen stack jag hem typ chillade lite klockan var typ halv 5 eller ngt när jag kom hem helt hah sen kom pappa och vi stack och åt på en resturang och nu sitter jag hära och ska se film , Hannah monana eller Projekt Prinsessa . Haha har inte sett någon av dom och vi hade dom hemma . Så nu gör jag igång film maraton by my self haha . Puss och hejs hörs later tror jag :D , Ohoopps värsta inlägget det blev ju , hoppas ni orkade läsa . Hehe !


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Jasså ^^

Men om du vill förändra så ska du ju göra det ;D

2009-10-23 @ 22:04:24
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0