;)

Bussiy women iam , Haha men nej men min vecka är typ planerad eller imorn ska jag träffa kusin hon ska få lite kläder sen ska vi ut på stan troligtvis . Najs :D Har ju barnbidraget att bränna (a) Hon påstår att jag shoppar non stop och det stämmer inte ! :D Eller kanske (a) :D Men Idag var jag ju med freja vi var ute och chilla sen fick vi för oss att åka te stan och kolla i äfärer så det gjorde vi , Köpte inget hade inga pengar . Jo en glass på donken om det räknas ;) Sen stack vi hem . Chillade ute igen haha och sen gick vi hem till henne och då hände en rolig grej på msn hahaha :D Eller asso hon var helt säker på att det var en Joel som var inne som var hennes kompis men ni skulle se henne när det visa sig att det var min kompis joel (a) Haha och att hon hade fel för hon var verkligen övertygad xD Just nu lyssnar jag på älsklingen Justin bieber och chattar med min kusin men nu är det Aa tiime :D Puss på er ;)




Pusss :D fan vad browni man var dära ... miss it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0