Följde me moa och klippte sig vid två . Sen drog vi och solade på något solarium som var as billigt (Y) Och bra för den delen också . Och jag har bränt mig är helt röd överallt o det svider jaja , man såg inte de direkt efter men nu ser man . jaja röd betyder brun sen ;) och de är ju positivt :D Sen var jag hemma lite . Sen drog jag och erika ut och vi chilla runt köpte glass . Sen träffa vi jimmy vid fotbollsplanen så vi var me han ;) haha sen kom jocke och tom och vi stog o gjorde ingenitng sen drog vi hem . Sen vi åtta drog jag till moa . men hon skulle ut till lite andra så vid nio drog jag till erika vi satt o chilla hos henne hon palla inte gå ut ;) tråkisen :D Vid halv 11 drog jag hemma och är hemma nu eller för ganska länge sen men ändå . Nu lyssnar jag på min älskling Justin bieber . Hahaha diggar gruppen "He's my boyfriend but he dosent know it yet " haha :D Blev taggad i ett jätte fint klipp nej jag hatar dig mimmi -.- Jag sjunger baby o spelar gitarr o är helt efterbliven xD hahaha jaajaa ja bjuder on my self :D Men nu börjareeeeeeeeeee bli lite långt inlääägg sissuuudära . Nu väntar jag på att en person ska logga inn på msn så vi kan prata ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0