Mina ny kompis . Polisen !


Oj vilken ful bild såg jag nu  Hahahaha ^^

TJAAAAAAAAAAAAAAA FAN ^^ JAG HAR VARIT UTE MED OSCAR GUSTAV ADDE THEA MARTIN RUBEN OOOOO ERIKAAAAAAAAAAAAAAAA , VI TYP SATT PÅ ETT DAGIS nu ska ja sluta skriva caps ,, Hahaha lodigt weee know vi typ flumma hade köpt ben&jerys (a) Så klättrade några upp på taket förutom jadå duktig flicka you knowish , så kommer några killar typ 35 årsåldeer mot oss vi baah okej vilka är dom hära nu då de visa sig att dom var civilpoliser hahahaha dom måste trott ja var helt nerdrogad eller något xD jag var så himla flummig hahah två av dom stog o prata me dom andra medans ja stog avsides o prata me den tredje hhahahaha , vi prata om allt möjligt han var fett cooool ! (Y) Men nu får ni ha de så jävla bra min kväll sluta me att ja trääffa david men ja fick inte följa me hem till jocke :(( Och så ja o david prata om alltish möjligt sen sjussa han mej en bit o gick av hos jocke typ de som hänt ikväll , haaaaaare göött gröt

BARA SÅ ALLA FATTAR SÅ GJORDE VI ANNAT ÄN ATT SITTA PÅ ETT DAGIS MEN DE PALLAR JA INTE FÖRKLRA ^^ AMANDA HATAR MINA BESKRIVNINGAR TJOOOOFLÖÖJT !


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahaha anna framsteeg, inga klockslag alls den här gången :O

2010-04-23 @ 23:08:23
URL: http://stugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0