Ett sånt dära krig man blir blöt av med snö och bollar tillsammans ... Snöbolls krig :)



HAHAHAH BILD FRÅN IDAG NI KANSKE SER . MINA BEN HAR TVÅ FOTAVTRYCK PÅ BYXORNA OCKSÅ HAHA . MAN SER VÄLDIGT LITE LJUST HAHA DET ÄR INTE BLÖTT ALLT ANNAT VAR VERKLIGEN DYNGN SURT .  Fan vad kuligt vi hade idag efter skolan en och en halv timme hade vi snöbolls krig lovet börjar bra vafan :D Loveit förutom salle dåra det var faktiskt sofie som hade ner dig o så ska han ta hämd på mig bara för ja råka ärva sofie o sätta mig på han när sofie tagit ner han .. o mula han heheh (a) :) Men sen så tog han såklart hämd och då vart det mindre kul haha , Gick hem tog en dusch har bara chillat sen dess , Imorn ska ja hitta på något kul har jag bestämt :D <3 Hehe . Jaja nu måste ja städa mitt rum ska se filmen " Up" samtidigt ska försöka iaf hahah . Annars tar jag städningen någon annan gång fast ja kan säga så hära har nog alldrig varit så hära stöktigt i mitt rum förut så det är verkligen Illa just nu , Hahahah så måste nog städa ändå .. Och Up får vänta .. eller tror jag gör det samtidigt , Eller jag vet inte gaah beslutsångest . Hahaha btw kan skriva utan att kolla på tangenterna tycker det är as roligt så nu skriver jag massa för det desutom gåre fort som fan undrar igentligen hur mina fingrar hänger med hahaha aswierd inlägg det hära blev nu ! :D Hare bra LOOOOOOOOOOOOOOOOOOV <3 / XOXO - MJAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0