Hahaha asg <3


hahaha en av dom första bilderna ja ladda upp i bloggen Januari 08 asg xD <3

tjeeeena mellan bena you know what i meean idag vare skola sluta tio över två dock omprov och eftersom dom gör så alla inte ska vänta tills omprovstillfället utan ta det på riktiga var det med Rektorn alla från hela 6-9 ganska kul för när hon ska visa oss var vi ska sitta så går vi till matsalen , Haha hade bara strumpor på mig o man behöver ju gå utomhus vafan ingen hade förvarnat , Så george bärde mig på ryggen hahaha , dagens ros(a) :D annars så satt ja viid tuuungaste bordet med bara mvg barn hosthost hhahaha , vi är så smarta vi du fattar vem du är ;)
But nicer to sitt with boys or whid girls vi hade riktigt trevligt o hjälpte varandra haha (: <3
Så nu är väll det avklarat får man hoppas , Funderar på föresten vad ja ska säga till tyska läraren imorn
när ja lovat mig själv å få mitt första G , Så är alla mina böcker borta :O vafan asskumt , jaja kommer på ngt bra , Puss på er nu ska jag äta sen blire Andra avenyn kanske inte skriver mera ikv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0