Nu är ja mvg barn i musik eller inte ja kan alla G punkter . ohlalala hahaha bara ja som misstolkar xD <3

Hej efterskolan som var som vandligt kanske tråkig eller rätt chill har kärleks tema så vi gör inge spec , Ja och erika drog hem till henne och pluggade musik o körde gutiar hero word tor det är inte riktigt min grej hahahaha , xD Hahah absolut noll takt kändlsa XD Jaja hemma nu pappa står och gör mat och ja är jätte hungrig åt två mackor o kakor hos erika heheh oo ostbågar heheh och satt i hennes masage stol typ hela tiden hahah , Imorn har ja ´först musik prov sen omprov i No hehe , jaja ska väll plugga mera efter maten , Nudå sitter o lyssnar på musik . från en stero eftersom ja inte kan lyssna från datan/spotify bara för en viss liten anna har tappat bort sin ljud sladd , höhö . Och så gåre inte ladda upp bilder , Bajskorv!


Kommentarer
Postat av: Siri

Sv; Tack så jätte mycket för komplimangen! :D Ingen har någin sagt att jag tar fina bilder. :P Men hurosom helst så använder jag en Nikon Coolpix eller något. Den är inte så avancerad. Den tar helt OK bilder men jag funderar själv på att snart köpa en system:) Men du tar ju sjukt fina bilder :D

Men det var ju alltid kul att jag gav dig lite insperation. ;D

2010-02-23 @ 20:30:05
URL: http://slich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0