/amanda da panda



TJOSAN I TROSAN! vad trevligt att jag får skriva här :DDDDDD neeeeeee men Anna pallade inte sätta på datan och ville att jag skulle skriva vad vi hade gjort idag. okej. Idag har vi eeh åkt tunnelbana? ja men ungefär.

Jag kan berätta lite om mig själv : HEJ, jag heter Amanda jag är 14 år och jag är Annas kompis. Jag tycker om hästar och Hassan :) thihihihi jag skoja bara eller gjorde jag det? Jag tycker om att äta .... glass :D och min favoritfilm är hehe nej nu blev det för svårt. Step up 2 the streets måste det nog vara, fast annars är ju playa del sol jävligt kul oxå. Det här var svårt :p DÅ TACKAR JAG FÖR MIG DÅ! OCH GLÖM INTE ATT LÄSA  MIN GALET COOLA BLOGG HTTP://STUGANS.BLOGG.SE TJINGELIIIIIIIING

Kommentarer
Postat av: Olivia

ANNA DU SER ASLÄSKIG UT PÅ FÖRSTA BILDEN !! :O

2010-03-09 @ 22:16:12
URL: http://oljivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0