Helt jävla död !


Soommaaaaaaaar.

Tja snyggingar, Vill ni höra vad jag gjort idag? Tänkte berätta de precis ^^ hihi i detalj för att jag har ändå inge annat för mig .. Okej jag drog från den dära resturangen klockan åtta och då så träffa jag Kezaya på vägen jag hade ändå inge att göra så följde med henne hem eller inte hem vänta utanför hon var uppe och hämta pengar , Sen så låste vi min cyckel och drog me tuben till Hammarby , Där vi chilla och vänta på Johanna som alldrig kom så vi fick lite damp. Så går vi ner ner från perången så kommer Benny banan och Adriaan . Som haft träning myyyss me lite svettiga kramar , Sen mötte vi även Maie , Olivia , Antonia och Hedvig av en slump . Och stog och snacka me dom , Sen så drog jag och alla till Björkis där jag möts av en lika glad Lisa . Då bestämmer jag för att hänga me att grilla , Grilla och grilla vi hammnar fel och hammnar åt tjotahejti där går vi mitt ute i ingenstans ingen vet vart vi är allså Jag Lisa Alice Thea Shannon Viking och allt vad dom hette ;) Jag Thea och Alice har desutom cyklar men Vikig bärde min där de var som jobbigast . Annars var det bara lera överallt och ja har försört mina gula converse jippi -.- . Efter två timmar hittar vi dom andra som redan "festat"klart , Så vi startar grillen och då är klockan halv 11 och jag lova vara hemma 11 , Jipppi mkt som ja han vara med då , Men vi satt chilla lite och hade det mysigt . Sen drog jag hem . Det är väll de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0