tja fan !




Typ dom bilderna som tagits idag .

OCH DE GÅR ATT TA TEXTEN I MITTEN IGEN LOVELY ♥

Idag efter skooolan drog jag till farmor som bor iofs väldigt nära skolan men ändå och vi åkte te stan för imorn fyller lillebror 12 och då var ja tvungen att köpa något köpte två t-shirts ;) Och farmor köpte en sån tjocktröja har på bilden fast en ljusblå ;) Det är en killtröja så hoppas han inte blir sur.  Men den var sjukt snygg och hoppas ja får ha den ibland hihi (a) Jag älskar stora killtröjor . Men annars har Maie lovat mig en design trevligt trevligt .  Men efterstan drog jag hem en timme till pappa städa mitt rum jag är hos mamma nu men de behövdes . Behöver "förbereda" för på fredag kommer städarna . Plocka undan och sånt dom damsuger bara och moppar och dammar och allt vad man göra xD Sen drog jag till erika och var dära och övade på musiken gick ju inge bra förra veckan när jag skulle ha uppspel men hoppas de går bättre imorgon . Jag fick en andra chans lovely (a) För ... annars blire Ig fast jag är van hehehe tragiskt de dära lät men dock är de bara sanning . Men jag kom hem för en stund sen . Men jaja vi hörssssssss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0