tja.



första bilden från kameran andra från mobilen.

Haft en sjukt chill dag på Ip . Imorse h¨ände ingetning tills benny byter status på fb ;) där hände allt haha . Vi gick till planen jag benny moa julia my wille putte tre stycken killar ja inte vet vad dom heter cissi lukas o danne (: trevligt vi snacka väll gick hem till julia en stund o bara chilla lite. Sen drog vi tillbaka låg dära o bara lyssna på musik och hade det soft tog bilder och så :) Sen vid sju kom jag väll hem då ska ja och moa träna vi drar till farsta men självklart så ska de vara stängt ja o moa får flipp o åker hem igen -.- suck sen har ja faktiskt pluggat visst ja är jag bra jag vet . men moa tror ja kommer bli städeerska eller ngt med mina betyg så får väll höjja dom så ja inte blir det men nu ska ja smsa marcus baaby :D Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0