your love is my drug


Någon ful bild från någon gång den hära våren .

tjaaaaaaaa . idag gick jag te skolan som vandligt . Sen satt jag och Salle och chilla i typ en timme för jag hade omprov efter som jag tydligen inte hade så vart de knas så skulle jag göra ett annat , Och det blev ffuckat om man säger så ;) Sen kom alla andra som hade omprov och eftersom vi sluta halv 2 och omprovet var klockan halv 4 så satt vi bara och snacka och såee.. Sen då? Jag gjorde inte provet utan stog och prata me Adriaan en stund sen kom Kim och sen hade Mimmi gjort provet kom hon ut . trevligt vi stog och snacka och stackars Adriaan vart jätte rädd när vi skulle ringa diss nummret för han baah " Näää ja vill inte snacka jag vet inte vem det är " ni fattar inte men ändå ;)  Sen gick jag me Kim och Adde hem ... dom dissa mej och sprang ifrån mejs men dom vänta sen ändå ;) Men sen drog jag me cyckeln till maami ... och är hemma nu och chilla me musik o grejs snart ska vi på resturang och fira lillebror . Som fyller 12 idag . Graaaaaaaattis :) Ja vet att jag är hämsk mot dig but i love you anyway . Lyssnar på Ke$ha's album "Animal" Bra hon är asso :) inte musik smak igentligen men det är tungt jue ;) Hahahaha de hära inlägget blir jävligt mycket text så grattis den som orkat läsa det hela .


tjiiilivippen :)


Kommentarer
Postat av: teah line

jävlar vilken dålig stavning för att gå i.. åttan? eller skriver du särskrivning för att känna dig cool eller? saker man fick lära sig i ettan har du fortfarande inte fattat.. poor girl. :(

2010-05-19 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0